i will survive

jaha helgen är över och det är redan tisdag eftermiddag. jag har iaf haft en toppenhelg, trots att jag har jobbat hela helgen. och nästa helg ska jag vara ledig, då vankas det julbord i köping, det blir skitnajs. 

i söndags när jag var på väg hem från jobbet, fick jag ett sms av lisette: du måste gå förbi hemma hos mig innan du går hem, det är skitviktigt. jag blev såklart livrädd. jag frågade henne om hon inte kunde ringa istället. Nej, vi måste ta det öga mot öga. Okej, tänkte jag, vem har dött?! hela vägen hem till henne gick jag och tänkte på vad som hade kunnat hänt. ja, jag var verkligen livrädd. med klumpen i magen mötte jag lisette och malin utanför lisette. sen såg jag en liten filur kika fram bakom husknuten, där stod min efterlängtade CAMILLA! hon ville bara överraska mig, och hon fick nog ingen rolig reaktion, jag blev mest lättad, och frågade vadfan gör du hemma redan? hah, förlåt camilla, jag blev superglad och jag har längtat efter dig som en idiot. tack för att du kom hem lite tidigare <3  

nej, laga lite mat kanske?

PUSSY!

Kommentarer
Postat av: millan

haha bästa tråkiga reaktionen helt klart ;) <3

2008-12-09 @ 22:23:36
URL: http://royaltreatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0