korv

Min lillebror fyller år idag, så ni har vi haft massa folk här som precis har åkt hem. och jag har druckit så jävla mycket kaffe så jag är alldeles yr i huvudet, haha. mycket mer än så händer inte i mitt liv just nu, det är mest jobb, fest och vänner. nej, jag har fan ingenting att skriva. vet att det här har blitt jävligt tråkigt att läsa, men snart är jag igång igen, jag lovar!

vart hos tandläkaren idag iaf. det där med mina tänder går jävligt segt. när fan ska jag få nya framtänder? jag vill fixa det här nu! jag ska ju tydligen få tandställning, när, hur och om jag får betala det själv, vet jag inte. förresten, jag hoppas att du har jävligt dåligt samvete för det här nu! Du har inte ens bett om ursäkt för det du gjorde, det är sjukt. Den vi kände skulle aldrig någonsin göra så här. synd att du inte är du längre... inte för min skull, utan för dina andra vänner som du också har struntat i, som gjorde allt för dig, som verkligen älskade dig som den du var. Vem är ditt nya du? Hur kunde det hända?! aja, skitsamma, jag grubblar fortfarande. jag bryr mig fortfarande, jag vetinte hur du mår, vad du gör, eller ens hur du ser ut nuförtiden. det gör ont att säga det, men jag saknar det gamla du.....


Tjohej!





 


Kommentarer
Postat av: mamma

ja, jag hoppas att du sätter lite fart igen så det blir kul att läsa. Korven och kaffet var ju gott, eller hur?

2008-12-05 @ 16:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0