min helg

min julafton var helt okej, trots att julstämningen aldrig riktigt infann sig. men vi fick en vit jul och det är jag glad för. jag fick bra julklappar, så jag är riktigt nöjd! men jag missade tyvärr Kalle, och jag missade tomten. däremot gjorde jag en god gärning, jag jobbade och hjälpte människor som behövde mig. Lillebror fick Guitar hero- world tour, och hela julaftonskväll spelade vi det där, faaaan vad kul det är!

juldagen var det jobb igen, ganska så jättesegt. sen blev det stressing för att bege sig till förferka och utgång. hade trevligt som vanligt, men jag har ju haft roligare om man säger så.

annandagen; äntligen var det min tur att vara ledig, det var dags för mig att fira lite jul. så släkt kom hit och vi käkade middag och drack lite. jättetrevligt, jag träffar dom inte så ofta nuförtiden. sen blev det spontanutgång på gm, väldigt lite folk, men jag dansade och hade trevligt ändå.

nu ska jag snart iväg till jobbet, så nu ska jag göra mig iordning, pusshej!


Kommentarer
Postat av: marina

tack själv bruttan!puss

2008-12-28 @ 18:46:08
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0