Tjohej!

Idag är jag på riktigt braigt humör. Ska snart ta mig till jobbet, och fan vad kul det är att jobba har jag kommit på. jag trivs skitbra med mina arbetskamrater och de flesta tanter&gubbar är skitgulliga.

jag har börjat stressa upp mig inför jul nu, det är ju för fan redan nästa vecka! dessutom har jag sex julklappar som inte är inhandlade ännu. och jag vetinte riktigt vad jag ska köpa heller.. och jag har väl inte överdrivet med pengar på kontot.. men det blir nog skitbra, ska jobba under julen, så det blir inget ordentligt julfirande för min del. men jag ska inte vara bitter för det.

imorn ska jag klippa&färga håret, det ska bli spännande. jag ska be min frisör färga och klippa det hur hon vill, jag har så jävla svårt att bestämma mig, så det blir bäst om jag gör så, hoppas jag iaf.


nej, nu tickar klockan iväg, PUSSHEJ!




Kommentarer
Postat av: mamma

vad härligt

2008-12-16 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0