mitt år

2008 börjar gå mot sitt slut här är en sammanfattning genom ditt 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tog stundenten
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej, tror inte att jag hade nå heller
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Sofia&Patrik fick Saga
4. Dog någon som stod dig nära? gammelmorfar, men han var inte så jättenära
5.Vilka länder besökte du? Belgien & England
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? utomlandsresor!! mera pengar och en puss i påsk
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 3 juni, 1 maj, 25-29 juni
8. Vad var din största framgång 2008? måste väl säga studenten, klippte mig och skaffade jobb
9. Största misstaget? att jag flyttade tillbaka till fagersta igen.. nejdå, det har vart en jävla massa misstag tyvärr.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? det har vart rätt mkt smågrejer, men typ megahögt blodtryck, sen fick jag framtänderna utslagna.
11. Bästa köpet? min mysse&mina glajjer. haha, jag vetinte
12. Vad spenderade du mest pengar på? alkohol, mat, migsjälv
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? brysselresan, londonresan och alla äventyr med johanna
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? takida - curly sue, martin stenmark- sjumilakliv, greaselåtarna, m.fl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  hmm, både och. varit gladare på många sätt, men det har hänt så mkt under året som gjort mig så grymt ledsen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? njutit av tiden i strängnäs lite mer, varit mer tacksam för allt, visat mer kärlek till familj och vänner som faktiskt har stöttat mig något enormt under året.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? grävt ner mig så djupt
18. Hur tillbringar du julen? jag ska jobba
19. Blev du kär i år?  nej
20. Favoritprogram på TV? greys anatomy, boston tea party
21. Bästa boken du läste i år? EGOgirl- Carolina Gynning och Bakom stängda dörrar- Kristina Hansen
22. Största musikaliska upptäckten? William Bellström
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja, det fick jag, min parishiltonklocka <3
25. Något du önskade dig men inte fick? ett badkar
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? släkten firade mig, på kvällen spelade jag spel, drack och tjoade med min dåvarande pojkvän, linis&samuel, det var skitmys!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ett par saker hade ju inte behövt inträffat...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? hursomhelst, varsomhelst.
29. Vad fick dig att må bra? vänner, familj och strängnäs
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ja, jag hänger ju en hel del med Ashton Kutcher, så vad ska man säga? jag skulle kunna uttrycka det så här: vi älskar varandra helt enkelt<3
31. Vem saknade du? familjen, vänner, han.. och Ashton såklart ;)
32. De bästa nya människorna du träffade? oj, typ Marcus, Malin, och alla strängnäsfolk jag träffade under 2008 <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack, mitt hjärta och lycka till år 2009.

2008-12-18 @ 08:56:41
Postat av: Johanna

VAD DU ÄR GULLIG MIN SNUTTIS!

2008-12-19 @ 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0