<3

Nu är jag hemma från eskilstuna igen. fyfan vad roligt jag hade, och det var riktigt härligt att träffa mina underbaringar igen! vi käkade mat, mös, sjöng och spelade spel, sen gick vi ut på harry's. älskar det stället. dom har så bra dansmusik och människorna i eskilstuna är underbart trevliga. jag blev ganska på pickalurven igår, men jag mådde prima imorse. men jag mådde dock inte så bra när jag skulle försöka ta ut pengar i automaten, mina pengar var nästan slut och jag hade gjort av med alldelesalldeles för mkt, men det var värt vartenda öre!


nu ska jag snart äta lite, sen är det dags för fix igen, och snart är jag redo för utgång på GM ikväll! ja, jag vet, jag dricker alldeles för mkt, men jag livet är fest?!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0