Boston tea party!

Sitter och kollar på Boston tea party, och jag älskar det! Filip&Fredik är mina idoler, helsköna människor.



Imorse ringde telefonen kl 06.50. Hej, kan du komma och jobba 7-16? javisst säger ja. var uppe rätt sent igår och dagen kändes väldigt lång. Så nu är jag rätt trött, men jag kan inte sova förrän programmet är slut. Jobba 7-14-30 imorn, sen blir det fika med tjejerna på vallonen, det är bra grejer, och dessutom kommer det löning imorn!





Jag är kvar i nåt jag lämnat, för längesen. jag drömmer om en framtid utan dig....

Kommentarer
Postat av: lisette

jag vet inte gummsan?! jag klarar mig iaf inte utan dig!

2008-11-27 @ 14:52:25
URL: http://lisettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0