happyface!

ja, idag är jag verkligen lycklig och glad! jag ska snart åka till västerås, gå på ikea och så. hade tänkt inhandla lite till lägenheten som snart blir min. tusen plus idag är att jag har fått tillbaka pengar på försäkringen. när den där "olyckan" när tänderna blev utslagna inträffade hade jag&jojo beställt en resa till Mallorca, den blev ju såklart inställd. resan var betald och klar, och vi trodde att vi skulle få åka, men nej. men idag iaf fick jag tillbaka pengar från den resan. så kan jag klättra uppåt i stegen igen. wohooooW!

nu ska jag fortsätta fixa mig, PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: line

hej! vad är din adress? det börjar ju närma sig jul och jag tänkte att du kanske ville ha ett litet kort från italien?;) hoppas du har det bra i fagersta! saknar dig! puss!

2008-11-29 @ 12:53:09
URL: http://linew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Gumman!!



Grattis på din stora dag i dag!!!!!

Hoppas att den blir som du önskar dig.

Älskar dig!!!!

Och att partyt på lördag blir KANON, en riktig dunderfest.

Vi syns i kväll.



Puss Puss från moster IA

2009-01-19 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0