i'm not even sure if there's anyone who is in the sun

Nu var det ett tag sen igen. Men jag har ändå inte något spec att uppdatera er med, jag har mest jobbat. Och så ser helgen också ut.. det blir jävligt mycket nu, har jobbat sen i onsdags, och jag ska jobba ända tills nästa fredag.. Men inga sura miner, jag gillar jobbet och jag gillar pengarna som rullar in.

nu sitter jag och väntar på mina sockerpullor, för ikväll blir det mys för hela slanten och frida ska vara nykter, wohooo!


Bara för att vi är bäst och för att alla andra är fuckade och för att det är du&jag Alfred <3


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack vad söt du e! Men jag bryr mig rent ut sagt inte längre. Jag VET att jag är värd bättre! Så jag kommer gå härifrån med flaggan i topp! :) Heh, skojar INTE! Vi ska röja satan! ;)

2008-11-07 @ 19:26:59
URL: http://camillanordahl.blogg.se/
Postat av: Belinda

nykter? Trodde du ja, lycka till ;P

2008-11-07 @ 23:38:31
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: johanna

us against the world

2008-11-10 @ 00:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0