jag får panik

Jag sitter och kollar på gamla bilder, och tänker tillbaka och jag får panik. Tiden går så jävla fort, jag hänger inte med. Och när jag var igång och kollade igenom min mapp, hittade jag Tanyas dikt som hon skrev ´på vår brysselresa. honey, i miss you!

Tanyas dikt:
Tjejor tjejor tre år har gått, och fasen så bra i alla fall jag har mått
När jag med er fått vara, och snart är vi nu med skolan klara
Jag minns våra första kvällar på krogen, och alla tänkte "åh jag är så mogen"
Som då vi var hos Jacke och med varandra vara ville, nej då tog jag och Frida samma kille!
och Hanna hon kom inte ens hem dessa meter, nej hon kom ju med Peter.

Sedan var vi på vår första resa, då var det röj så att vi blev hesa.
Johanna som vanligt full som ett svin, men alla tar ju priset i Berlin!
Därifrån nog ingen åka ville, utom Hanna W som fick ta med sig sin kille.
Jag sitter och tänkte på allt vi gjort, och det är ofta vi slagit på stort.
På krogen vi fått valuta för vart enda öre, ja om inte Frida deckat före.

Kajsa! Kajsa! Ditt lilla får. Tänk så snabbt tiden går.
Från att gå från den där Johan, har jag inte riktigt hängt med vilka andra killar du haft på toan.
Allt det här har lätt varit värt, det känns liksom så familjärt!

Ville bara säga tack och jag har haft kul, trots att Hanna du är ganska ful.
Nej jag skoja du är så snygg, snart ska jag massera din rygg.
Det får jag på alla alltid göra, "massera mig" får jag alltid höra.

Jag har kommit på att ni utnyttjar mig, jävla slampor tack och hej!


Kommentarer
Postat av: johanna

vi måste ses snart alla tjejor!!! vi kommer och invaderar din lägenhet sen när du flyttat :D

2008-11-12 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0