Life's a roller coaster

den här dagen gjorde att jag ångrar att jag överhuvudtaget kom hem. vadfan har jag här i den här stan att göra? det är faktiskt så det känns. det är liksom bara massa skit hela tiden. om en sak går bra, då sjunker nästa sak till botten. life's a roller coaster helt enkelt. jag vill tillbaka till strängnäs, till kyrkbrinken, vill inte vara här längre. jag vill lägga allt bakom mig och se framåt, men det går inte. just därför skulle familjen kyrkbrink ha en kväll tillsammans med massa grease, dans och total urspårning, ååååh vad jag saknar den tiden!

men ikväll blir det pulka med mina älsklingar och sen ett bad med lisette.

men nya dagar väntar med nya tidsfördriv
och allting liksom kräver mera nu
så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
älskade älskade du

Kommentarer
Postat av: Belma

är det snö hos dig!? :D

2008-11-03 @ 19:30:24
URL: http://belma.blogg.se/
Postat av: millan

<3

2008-11-03 @ 21:23:00
URL: http://royaltreatment.blogg.se/
Postat av: Belinda

Friiiiidaa!!! Jag vill också ha en kyrkbrinkskväll, mycket, mycket snart! saknar dig massor!



Har du snö?!?!

2008-11-03 @ 21:55:36
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: mamma

Tycker du inte om din familj längre??????????? Vad ledsen jag blir. Livet är faktiskt så. grå grå grå grå sen kommer det nattsvarta stunder och kritvitt.

Älskar dig

2008-11-04 @ 10:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0