Pulka och snöbollskrig

har vart iväg och åkt massa pulkaikväll, haft snöbollskrig och brottats i snön. nu när jag tänker efter så gillar jag faktiskt vintern, iaf när den är såhär, hatar när det är slask och blött. Men nu, nu är vintern bra. älskar att dra på mig termobrallor, halsduk, vantar, jacka och mössa (speciellt min nya mössa som är så jäla snygg). vissa tycker att det är lite konstigt att om man är 19 snart 20 tycker det är skitkul att åka pulka och ha snöbollskrig. är det konstigt att man har råkar ha sitt barnasinne kvar och att man tycker om att ha roligt? NEJ, det är så det ska vara, man ska tamejfan vara barn så länge man kan.


Snook- superfitta.
Jag&Johanna lyssnade på den i London, och ja fick massa Berlinvibbar från resan med skolan 07, kan vara en av de bästa resorna ever!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, stoppa in en snus, tända ljus och kika Grey's anatomy.

PUSSY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0