reunion

åh, vilken härlig arbetsdag jag har haft idag! ellerinte. jag har vart helt trött, vimsig och fått jobbat delad tur, inte kul. och som gräddet på moset, så gick min rygg sönder, eller det är iaf så det känns.

men jag är iaf superglad, för ihelgen är det bestämt att vi ska ha en familjen kyrkbrink reunion! lite tråkigt att inte alla av oss kan vara med bara... men fyfan vad jag ser framemot att träffa er. jag förstår inte hur jag har klarat mig?! att gå från att bo med två av dom, och umgås varje dag med resterande medlemmar, till att endast träffa en av dem alldeles för sällan och dom andra har jag träffat en gång eller ingen alls, sedan den 5 juni... sjukt.


nej, nu ska jag gosa ner mig i sängen.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0