det ska fan kännas att man lever

snart är kl 19 och då är det snart dags att börja stänga, eller om en halvtimme typ.. men det känns bra, jag har klarat av ett 12timmarspass utan några större problem. men nu börjar jag blir trött. hörde att det lutar ut att det blir utgång ikväll, ojdå, där rök mina nyktra helg. men man lever ju bara en gång! då ska fan kännas att man lever också.

jag längtar hem, för hemma finns det rosendalspasta och det är hur gott somhelst. sen ska jag fixa mig lite, jag har fortf gårdagens smink på mig, det blev lite bråttom imorse och igår hmm ja, då orkade jag absolut inte ta bort det.


SHIBBY!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

haha ja hon skulle kissa och sen ramlade hon bakot och satte sig i gruset. :) och då kom det kiss på hennes långa halsduk.. :)

2008-10-12 @ 16:52:15
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0