Eagle eye

Jahapp, kom nyss hem från Västerås, var och kikade på Eagle eye. Den var riktigtriktigt bra, bra spänning genom hela filmen. Ni måste se den! Det var trevligt som fan ihop med Karin, Lillemor och Lisette, pumpade musik och sjöng allsång i bilen och skrattade åt sånt som bara vi kan skratta åt. 

och ja mamma, jag blev på mycket bättre humör än vad jag var innan jag åkte. jag vet inte vad är det för fel på mig, mitt humör svänger som jag vetinte vad, jag kan bli så otroligt arg och sur på saker som jag i efterhand inte minns vad det va, då är det märkbart ingenting att bli sur över. Men det är någonting som gör att jag tänder till på två röda. jag vill inte vara den arga, sura Frida, hur gör man för att få bort sånt? för när jag blir arg så blir jag verkligen arg på allt och alla, och jag kan förstöra stämningen ganska jättemycket. menmen nu är jag iaf jätteglad och tacksam för allt i mitt liv och det är så jag måste tänka med allt. det är inte alltid så lätt. men jag försöker verkligen behärska mig själv, jag försöker verkligen.

PUSSY


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt att höra att allt blev bra. Kom ihåg att dina nära och kära älskar dig mer än du tror. Om du gör ditt bästa ska jag göra mitt bästa. Livet är inte lätt och rättvist jämt, tyvärr mitt hjärta <3

2008-10-16 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0