På jobbet

Nu jobbar jag och står i igen, visst är jag duktig? och jag tror tamejfan att jag klarar av att stå i den här macken ensam hädanefter, för nu har Lillemor lärt mig allt. Så nu är min tanke att jag ska förgifta alla som jobbar här, så dom blir sjuka och inte kan jobba på länge. för då får jag jobba jättemycket och då får jag värsta cashflow! det skulle klirra fint i kassan. pratade med johanna om vår londonresa för ett tag sen, och hon skulle ta med sig 50 000 kr, så mycket skulle hon shoppa för. tokig tjej. då blir jag ju jag tvungen att bräcka henne med hästlängder och ta med mig 100 000 kr. är det nån som vill låna ut ca 99 000 till mig? schyssta råååå.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Gud vad du är barnslig Frida... hmmf vad ska man ta sig till! :S

2008-10-01 @ 12:04:21
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Gunnel

ja kommer å tittar in idag men då ska ja fan ha en gratis cola hehe:P å snus å en bil tvätt där du ska stå i bikini med en svamp i handen å länga på motorhuven:D deal?

2008-10-01 @ 15:01:27
URL: http://bigboobsandhandgrenades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0