Söka jobb!

Usch, det är så tråkigt att sitta och söka massa jobb. eller massa jobb är det väl inte, men några stycken. just nu sitter jag och försöker skriva ihop ett bra personligt brev till ett jobb med 6 månaders vikariattjänst. Det blir nog bra i slutändan. Jag är ju i behov av så mycket jobb jag kan få. sitter och väntar på svar från ett jobb på heltidstjänst som servitris,men jag har inga förhoppningar om att jag kommer få det. men så länge jag söker jobb så kan jag fortfarande känna att jag kämpar och att jag till slut, hur lång tid det än tar, kommer att få ett jobb. för visst är det så? så länge man söker jobb, så länge har man också en chans att få det. just därför vill jag utbringa en skål (även om jag inte har något att dricka) till alla arbetslösa/arbetssökande folk! - vi kommer få ett jobb tillslut!


PUSSHEJ




Kommentarer
Postat av: tanya

Varför bara 6 månader? va händer sen? grannyplacet då får du itne jobba kbvar där? kom hiiiit!""""

2008-10-03 @ 14:42:10
URL: http://finnsingen hemsida.se
Postat av: Frida

Svar till tanya: för att det bara är ett vik. jo, jag jobbar kvar där, men nu har jag inte fått jobbat sen i lördags, och jag måste ha pengar, så jag måste ha mer jobb!

2008-10-03 @ 15:10:51
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: tanya säger: hoppas det går bra!

2008-10-04 @ 11:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0