den nya bloggen

nu har jag kämpat, ändrat och grejat hela dagen för att få designen bra. men det blir inte riktigt som jag vill, men det får räcka för idag, sen får gunnel ta sig i kragen och fixa en snyggare header åt mig!

det har varit en bra dag idag, jag har städat, tvättat och powerwalkat med Liz. så idag känner jag mig duktig! what's new? jo, imorn ska jag till tandläkaren, så jag får förhoppningsvis reda på vad som kommer att hända med mina tänder... för er som inte vet, så ska jag förklara det här med tänderna. förra lördagen hamnade jag i lite bråk, stod och tjafsade (vilket jag är rätt bra på), jag puttar till tjejen jag tjafsar med. jag blir då knuffad av en annan som står bredvid, och rätt var det är ligger jag på marken med utslagna framtänder, trasig lägg och skrapsår. så, det var den historien i korta drag.. nu sitter jag alltså här med två utslagna framtänder och väntar på att få dom fixade, därför kommer det vara lite snack om mina tänder framöver.

men nu ska jag säga hejdå till den andra bloggen.

PUSS / Frida

Kommentarer
Postat av: Gunnel

gunnel lyder sin härskare:P

2008-09-16 @ 22:48:25
Postat av: Madeleine.

Men usch då, hoppad du får tillbaka dina tänder iaf!

2008-09-17 @ 17:15:55
URL: http://mongomadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

men yiies Frida, stackare! hur mår du nu? <3

/Belinda

2008-09-18 @ 13:15:52
Postat av: Frida

Jag mår bara bra Belinda! nu väntar jag bara på att få tänderna fixade.

2008-09-18 @ 14:00:06
Postat av: Evelina

kolla in min blogg ;)

2008-09-18 @ 14:03:46
URL: http://tigerlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0