Ett jobb rikare

sitter på mitt nya jobb med Lillemor. Så nu har jag ett till extrajobb och det känns bra. Det var inga konstigheter alls, utan det var bara att slå på min charm och visa rattarna, så var jobbet mitt. Jag kan det där jag ;) Ikväll har Lillemor visat mig allt hon kan, så nu vet jag varken ut eller in. Tyvärr är det ganska dött här ute vid den här tiden, vilket gör att sekunder känns som minuter, men det ska Frida ändra på. För nu tänker jag göra lite reklam här: Kom och handa på gamla OKQ8 mittemot Statoil, för där jobbar nämligen två söta töser som vill ha lite att göra. Alltså ska ni från och med nu dissa Statoil totalt och endast handla här!

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas du inte behöver visa rattarna för varje kund för att charma dem för att handla. blir lite orolig för vilket företag det är.

2008-09-24 @ 22:16:52
Postat av: millan

får man ett ligg om man handlar vid er?

2008-09-24 @ 22:41:36
URL: http://royaltreatment.blogg.se/
Postat av: Lisette

haha. :) reklam bruden :) tack för igår..<3<3

2008-09-25 @ 08:39:17
URL: http://lisettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0