Nyduschad

Jag har precis duschat, så nu känner jag mig som en ny människa. jag börjar jobba kl 14, vilket jag är inte alls är sugen på att göra. jag har bara jobbat eftermiddagar den senaste tiden och det börjar jag faktiskt tröttna på, butbut, i need the money. fick min lönespec idag, rätt nöjd, även om jag hade hoppas på några hundralappar till.

jag längtar tills på lördag, för då är det fest hos robyn och vi ska dricka magisk bål, sen blir det utgång på greenman, Governor Andy ska spela! det kommer bli toppen.

Dagens låt: Nomy-Cocaine


 



PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Lisette

fyfan älska cocaine, lyssnar på den hela tiden, GRYM! fan imorn DU SKA MED! kommer nog bli mysigt och GODMAT! <3

2008-09-25 @ 22:05:41
URL: http://lisettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0