Tandläkarbesök

Kom nyss hem från tandläkaren... Tror att jag aldrig har varit så rädd hos tandläkaren förut, bedövad till tusen i hela munnen, t.o.m. näsan är avdomnad. jag förstod inte alls vad han gjorde i munnen på mig, förran han säger: Här är din tandnerv och visar nån äcklig dinglande sak. fick iaf positiva besked, att mina rötter fortfarande lever, vilket förhoppningsvis resulterar i att jag slipper stifttänder och sådär. Nu ska jag bli skickad till tandregleringen och se ifall man dra fram roten och göra det till tand, förstod inte mycket, jag nickade bara och såg glad ut.

nu ska jag lägga mig i sängen, glo på tv, vänta på att bedövningen släpper så jag kan trösta mig med lite choklad.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Gud vad skönt. :)

2008-09-18 @ 07:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0