Tvådagars

Nu är jag rätt slut efter en tvådagarshelg med massa alkohol. Men jag har haft så jävla roligt! den här helgen måste vara en av de bästa på riktigt länge,,jag har skrattat och dansat hela helgen. sånt tycker vi om! förfest hemma hos Robyn&Mattias både fredag, lördag. i fredags drog vi ner till Olllaris och festade till med sjuäla massa jägermeister. inte så jävla smart drag av mig, eftersom jag jobba kl 7 dagen efter, men jag klarade av det. igår blev det GreenMan med Governor Andy, efter det blev efterpärla, sånt är najs, men jag var tyvärr lite för trötter.

Alltså en väldigt lyckad helg tillsammans med mina bästa <3

(en väldigt gammal bild på liz, millan, kacka och mig)

förstå om jag inte skulle ha mina underbara tjejer? vilka skulle då stå ut med min dåliga humor? vilka skulle älska mig bara för att jag är jag? vilka skulle då förgylla mina dagar?


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lisette

jag älskar dig. och kommer alltid stå ut med dig ;)

2008-09-28 @ 17:01:23
URL: http://lisettel.blogg.se/
Postat av: mamma

är det inte tur att du har sådana otroligt underbara föräldrar och bröder. Vi har stått ut med dig snart i 20 år. Det tänkte du inte på va <3

2008-09-28 @ 18:04:19
Postat av: millan

kommer alltid älska dig skruttan!

2008-09-29 @ 06:25:33
URL: http://royaltreatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0