Who are you?

nu är jag hemma, trött som ett as. det blev lite stressigt och jobbigt i slutet av arbetspasset, så där tog mina sista krafter slut. och nu är ännu en helg avverkad, fyfan vad fort tiden går. men min helg har varit ganska bra, även om jag jobbat hela lördagen och söndagen. kanske kommer få ett till vikariejobb nu, ska träffa Lillemors chef på onsdag och prata lite med honom om de behöver nå fler folk, eller om jag bara ställer upp mig som vikarie.

nu undrar jag, vilka är ni som läser min blogg? kommentera namn, ålder, vart ni kommer ifrån, så jag vet vilka jag skriver för :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Dajana

Jag heter Dajana och jag är 19 år gammal (fyller 20 den 27:e januari). Jag bor i Stallarholmen, me tillbringar mest tid i huddinge och mariefred med tanke på att jag jobbar där. Vi känner varandra genom Europaskolan, EU05 närmare bestämt, och vi hade till och med en blogg tillsammans innan du bröt dig loss och började köra solo. Remember me?

2008-09-21 @ 23:05:31
Postat av: robyn

tack sötnos!!!

inte klart dock!

men du, du kommer på lördag va? :*

2008-09-21 @ 23:12:09
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.. Lotta här, känner inte dig. Men ja gillar dig blogg. Men men bor iaf i Norberg och är 20 så nu vet du=)

2008-09-22 @ 13:23:02
Postat av: Lillemor

Hej jag heter Lillemor. :D hihi

2008-09-22 @ 14:58:06
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: mamma

jag heter Birgitta och är Fridas mamma.Fyllde 46 i somras.Bor i Fagersta tillsammans med Anders som är Fridas pappa, Niclas och Pontus som är Fridas bröder. Sen i somras lever jag även ihop med Frida eftersom hon återvände från sin gymnasietid i Strängnäs. Jobbar på Risbroskolan som resurs. Hoppas du är nöjd nu mitt hjärta,eller ska jag skriva mer om mig.

2008-09-22 @ 21:00:23
Postat av: Moster Bäst= Anna

Hej Gumsan

Jag heter igentligen Anna Svensson och följer min storasysters Birgittas exempel på presentation ja som du förstår så är jag din moster alltså din mammas syster bor i Fagersta och gift m. Fredrik Svensson, är 31 år och har 2 underbara busbarn som du träffat ett flertal gånger Tuva och Ludwig;)jag jobbar på Seco Tools på kontorssidan. Slutligen har jag världen gulligaste, snyggaste underbaraste systerdotter ja just du Frida. Nu vet du kanske vem jag är pussar och kramar Moster Bäst!

2008-09-23 @ 09:01:53
Postat av: Belma

Belma och sen vet du juh hur gammal jag är och vart jag bor. ;) Puss på dig! Länge sen sist fan!

2008-09-23 @ 18:46:17
URL: http://belma.blogg.se/
Postat av: line

Hej Frida, jag gillar din blogg för då vet jag vad du håller på med om dagen. namnet var line martina och jag har nu också blivit 19. varifrån jag kommer är en tolkningsfråga, men jag brukar oftast säga att jag är från motala. Men det är det ju ingen som vet var det ligger, så säg att jag är från Sverige, söder om fagersta, vid vätterns strand;) pusss!

2008-09-24 @ 21:12:15
URL: http://linew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0