=)

jaha, då var det tisdag igen. tiden går så otroligt fort. men inte fick jag nå jobb idag.. jag som vill jobba så mycket som möjligt jag vill ju ha massor av pengar. visst, jag ska absolut inte klaga över att jag inte får jobba så jättemycket, för det finns så många som inte har nå jobb alls. men jag tycker att det är kul att jobba när jag väl är där, och det är ju alltid roligt att tjäna pengar. visstdå?

idag har jag iaf gjort lite nytta. eller ja det beror ju på hur man prioriterar och ser på saken. men jag gick upp rätt tidigt (10.20) haha, käkade frulle, och diskade. sen har jag även hunnit med att hämta min tvätt hos mami&papi, hälsat på fia, patrik och saga, vart ute och promenixat (för andra dagen i rad, BRA Frida!). sen blidde det en tjejkväll med chirre och dubbelavsnitt av desperate housewives at my place. jag gillar´t!

nu ska jag snart krypa till kojs med min bok, somna och hoppas på att jag får jobba imorn. PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

eftersom du var duktig att gå skulle du struntat i chipsen. <3

2009-04-15 @ 09:06:59
Postat av: Johanna

skulle precis skriva som din mamma! hahah..

2009-04-15 @ 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0