kompisss

Hej kompisar! nu sitter jag och määähar för mig själv i soffan. kan ni tänka er att jag sitter i myskläder alldeles ensam och nykter en fredagskväll!? vava? men så äre minsann. vet ni vad som skulle göra det hela liiiite bättre? jo en redig karl som satt bredvid mig och mös litegrann. eller så klarar jag mig bra ensam, japp det låter bättre.

men min dag har iaf varit bra. jobbade mellan 10-12 tillsammans med Ida, sen bjöd jag hem henne på kaffe. och väl hemma hos mig så stod Lisette och diskade, guld värt <3. så det blev lite skitsnack och skvaller med Ida, riktigt längesen vi umgicks nu, och en vinkväll måste ske inom den närmsta framtiden! sen vart det dags för min och papis fredagstur på stan, handla lite mat och gå på bolaget. det har liksom blivit vår grej nu, jättemysigt och kuligt. sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer än det. och jag har endast tagit mig ett glas vin i solskenet på min balle tillsammans med lisette och sen en cider till maten. det känns jävligt skönt ska jag säga er, för nu vet jag att jag kommer att må prima imorn bitti när jag ska kliva upp kl 6 för att sen gå till jobbet. japp, imorn blir det jobb mellan 7-16, pengar rullar in som ska, det går bra nu! det var allt för mig ikväll, ska leta på nån bok att läsa sen krypa till kojs!

Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0