livet är en fest

Hej mina vänner! jag hade verkligen en toppenkväll/natt igår! jätteroligt att träffa alla mina tjejer och andra människor jag inte träffat på länge. det blev middag, med mycket skvaller och massor av skratt. sen gick vi ut och rörde om lite på eskilstunas gator. det är verkligen något med eskilstunas uteliv som jag gillar skarpt, alla är så trevliga och man träffar alltid nya människor, och det är alltid roligt.

nu sitter jag hemma hos Lina&Samuel och ännu en utekväll väntar runt hörnet. men ikväll blir det Fagersta och GreenMan, det får duga det också. nu ska jag vara lite social med linbert, och så hoppas jag att resten av partyfolket anländer snart! Ha en underbar natt, PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Hoppas du blev nöjd med dina hyllor och din tavla.

Visst har jag väl en väldigt händig karl? Puss

2009-04-06 @ 09:32:03
URL: http://tulumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0