povasiglite

det blev en riktig hemmakväll för mig ikväll. till middag skalade jag räkor till förbannelse och kokade ägg, härlig middag. och vet ni vad gjorde sen? jag satt och sökte högskola... jag sökte juristprogrammet på sex ställen, Örebro, Göteborg, Uppsala, Stockholm, Umeå och Lund. hoppas jag har bättre tur den här gången, jag kom ju inte in förre gången jag sökte, då sökte jag dock bara i örebro. menmen. egentligen har jag inga förhoppningar alls den här gången, men det är väl bara att invänta svar.

sen hände något mystiskt. jag tog ett bad i mitt badkar, och efter det mådde jag piss. det kändes som hela kroppen kokade, jag var helt spyfärdig och yr. men nu börjar det äntligen gå över, jag känner mig fortfarande konstig, men det kanske kan botas med lite skönhetssömn. för jag är rätt trött, blev utringd imorse och jobbade till 16, så det är dags för mig att pova lite tror jag.



PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0