kärlek på samma villkor?

jag har kommit på i detta nu, att det är skönt att vara ensam ibland. jag sitter och myser i min soffa för mig själv och kollar på sexandthecity. och när jag ser på det, så kom en fråga upp: Är det lättare för killar att komma över kärlek än vad det är för tjejer? vad tror ni? jag vet inte varför men jag tror att det att det ligger någon sanning i det faktiskt. det känns iaf så, det känns som om killar har mycket lättare att lägga sina känslor på hyllan och gå vidare. älskar män och kvinnor på samma villkor? haha, man kan ju fråga sig varför jag sitter och funderar på sånt här kl 00 en torsdagskväll. nu ska jag fortsätta mysa. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej sessan, man kan faktiskt tycka det, MEN jag tror nog det har lite med personligheten snarare än könet. Kvinnor är nog mer känslosamma och visar sina känslor lättare än män/killar det är nog sant medans män lägger det åt sidan och gråter tyst inombords, vad tror du om den förklaringen? Mitt in prick va?

2009-04-03 @ 09:09:23
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: marina

Kollade på samma avsnitt inatt, o ja killar e idioter dom känner något i en kvart sen har de gått över typ haha..helt klart av vi bruttor ältar o funderar alldeles för mycket än vi borde, kan dock bero på att vi e mycket smartare än dessa puckon.. för att citera Anna:vad tror du om den förklaringen? Mitt i prick va?



haha kyss vah!

2009-04-03 @ 11:30:48
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0