det var ett tag sen...

jahapp, nu ligger jag efter igen. har inte skrivit sen i tisdags, vadfan skärpning! så nu kommer det iaf en uppdatering. det enda intressanta sen sist är väl helgen dårå. i fredags var det bowling för hela slanten. victor var min partner, men jag kan tyvärr inte säga att han var så jävla duktig... och jag spelade dessutom vääääldigt dåligt. så jag och victor låg väl inte så högt i poängställningen. men det var absolut en trevlig kväll!

och sen kommer vi till min lördag. kl 8 skulle vi tjejer mötas vid fontänen för att överraska millan med frukost på sängen. jag kan ju säga att jag inte var så pigg, fortf full typ. men vi hade en supermysig frulle ute i trädgården. på kvällen fortsatte firande av millan med grillning hemma hos henne. där fick hon presenter och det blev en hel del skratt och mysfaktorn var på max! jag, millan, lillemor, robyn och hanna drog oss vidare till norberg för att avsluta kvällen. 

sen gott folk orkar jag inte skriva nå mer, men jag lovar att jag ska bättra mig med skrivningen den här veckan.

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

ja det hoppas jag . ;@

2009-04-27 @ 17:52:18
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0