Beck

Nyduschad och rätt slut hela jag. Idag har jag grejsat i lägenheten i ett par timmar, och det börjar gå framåt därborta. imorn ska jag måla tak, lister och såntdär och på tisdag börjar tapetseringen. sen är det hallen och badrummet som ska målas, köket ska målas och tapetseras, sen mina vänner är lägenheten klar!

eftersom jag och min käre mor har varit så duktiga idag och slitit med lägenheten, så ska vi sätta oss framför tvn med varsitt glas vin, och mysa tillsammans med Beck. det förtjänar vi idag tycker jag.

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: line

blir det bilder när lägenheten är klar oså? jag är jättenyfiken på hur det ser ut:) puss!

2009-02-22 @ 22:44:46
URL: http://linew.blogg.se/
Postat av: Anna

hej synd att jag inte kan hjälpa dig mer än att vara sällskap men det är väl inte så tokigt. ha det gott kramar anna

2009-02-23 @ 03:36:46
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: cina

hoj inflyttningsfest snart då puss pussssssss

2009-02-25 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0