En heldag i Västerås

Jag är nyss hemkommen från Västerås. och jag har haft en väldigt bra dag faktiskt! dagen började med att mamma skulle på tuttografi, sen åkte vi vidare och köpte lite skor till mig, skopunkten vetni, köp 3 betala för 2, skitbra! sen kikade vi runt på Mediamarkt efter en tv till mig, men fan vad svårt det är att bestämma sig.. sen avbröt vi shoppingrundan för att jag skulle till tandregleringen och träffa min tandläkare. och efter vårt samtal idag, så kan jag faktiskt säga att det känns rätt bra med allt det här mina jävla tänder. jag har bestämt för att ta det längre alternativet med tandställningen. det känns som att det kommer vara bäst i längden. jag kommer iof får sticka till ett par tusenlappar ur egen ficka (kanske ska skicka den räkningen till den personen som orsakade allt detta? det är det minsta han kan göra efter allt.), men det är faktiskt värt. så nu håller jag verkligen tummarna på att jag kan få börja med allt snart, så jag kan få nya framtänder!

efter tandläkaren åkte vi till dagens höjdpunkt IKEA. och jag är supernöjd med allt jag inhandlade där, och det blev massa bra grejer! även om pengarna verkligen rullade iväg så kändes det faktiskt skönt att få göra av med massa grejer på saker som går till min lägenhet. det är sånt man får lägga massa pengar på va? visst? så snart mina kära vänner har jag inhandlat allt jag behöver, det som fattas nu är gardiner, lite lampor och kanske nån blomma. haha, vet ni hur jag kände när jag köpte vinglas och shotglas? Nu är jag redo att flytta, nu har jag allt jag behöver, haha.

nu ska jag käka lite, PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att få shoppa loss lite, tråkigt med dina tänder....Men jag vet att du kommer bli jättefin i munnen(om man kan säga så) men hoppas att du förstår vad jag menar. Tack för att du åkte med mig hem från Cina i tisdags. Det var skönt att inte åka själv när jag är så mörk rädd och rädd för att köra bil på vintern! Kommer upp i helgen och kollar på lgh. om du är där. Puss gullunge!!!!

2009-02-26 @ 19:33:28
Postat av: Anonym

Jag är så glad för din skull, fast det tog tid på IKEA. Vi hade så kul.<3

2009-02-26 @ 21:15:47
Postat av: Marina

Shot o vinglas kan va ett utav de viktigaste i lgh..hah pussis!

2009-02-26 @ 21:25:07
Postat av: Maggan, Johannas mamma

Hej vännen!

Brukar kolla till dig ibland på din blogg...

Saknar både Johanna och dig =(

Kul med din lägenhet, och bra att det är lite på gång med dina tänder - även om du är jättesöt som du är!



Kramisar!

Maggan

2009-02-26 @ 22:34:30
Postat av: Belinda

Åh jag vill också fixa med tapeter och springa på IKEA.. Men är skräckslagen för en fast bostad ;P HAHa.

Jag saknar dig FFF!

2009-02-26 @ 22:43:03
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Typiskt dig och tänka så över glasen, haha..

2009-02-26 @ 22:54:34
Postat av: robyn

kommer nog bli asbra det där med din lägenhet :D

2009-02-27 @ 10:53:21
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Anna

Men snälla lilla gumman vad f-n hade du tänkt att jag skulle dricka te ur din hönshjärna. Nä införskaffa te, grönt sådant+ temugg. Så kommer jag upp sen, förresten ska du tänka på pocenten/Hälge. Du skulle behöva dricka grönt te och Loka det är bra för din kropp. Puss min pussgurka

2009-02-28 @ 21:37:57
URL: http://tulumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0