I have a dream

ikväll har jag ingenting speciellt på hjärtat faktiskt. ska snart lägga mig i sängen och läsa lite. för när jag läser tills jag somnar, då hinner jag inte tänka några jobbiga tankar, och då slipper jag ta med dem till drömmarnas land. jag tycker att drömmar kan vara jättejobbigt verkligen, att drömma om samma personer, om samma saker, det får iaf mig att inte vilja somna ibland. jag ligger och försöker koppla bort allt, tänka andra tankar än på just det man inte vill tänka på, men det går inte alltid. och då brukar det hjälpa litegrann med att läsa en bok. jag har haft samma tankar innan jag somnar, jag har haft ungefär likadana drömmar nästan varje natt sedan många månader tillbaka, och det börjar bli tröttsamt. men nog om det..

måste faktiskt till sängen snart, jobbet kallar imorn bitti.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

du kan få sova mellan mig och pappa om du vill. det kanske känns bättre då??????????????? puss, puss

2009-02-13 @ 10:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0