i picture you in the sun

Hej alla sötnosar! Nu har jag inte skrivit på länge igen... Men min lördag var toppen, det sprudlade lycka av mig hela dagen, kvällen och natten. Jag var ju i västerås med mina älsklingsbästakompisar Lina, Lillemor&Samuel. eftersom Samuel fyllde år så var det lite party på kvällen i deras nya lägenhet, supermysigt och skitkul som vanligt. och igår blidde det bara lugnt, och imorse ringde jobbet, så jag fick jobba lite. och sen fick jag äntligen nycklarna till min lägenhet! yihoooo! så imorgon ska jag börja med mitt projekt renovera lägenheten, som kommer bli snyggast i stan, haha. så idag har jag packat litegrann, sen har jag målat lite krukor och grejsat.

Nu kommer lite bilder från i lördags.



Dagen till ära så hade jag på mig mitt finaste halsband jag har!
Jag fick det av min lilla kusin Tuva i "kryapådigpresent" när jag hade fått mina tänder utslagna, så det halsbandet betyder <3

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: robyn

fan vad roligt :D måste ju få komma och titta på lägenheten!!



duuu, du kommer den 27 va? :D puss <3

2009-02-17 @ 13:49:15
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

halsbandet var jättecharmigt ju :) sånt skulle man vilja göra själv

2009-03-02 @ 17:56:48
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0