Kronprinsessans förlovning

Jag har märkt ett antal sura och bittra miner över det här med kronprinsessans förlovning. Många tycker även att vi ska avskaffa hela kungahuset, vilket jag inte kan hålla med om. Även om det finns många människor som tycker att kungafamiljen inte fyller någon större funktion i vårt land, att dom inte har några viktiga uppgifter, borde tänka om och läsa på lite mer på vad dom faktiskt gör för Sverige. Jag tycker iaf att kungafamiljen är en stor del av Sverige, allra helst den svenska traditionen. visst, kungen har inte samma uppgifter som han hade för hundra år sedan, men han är fortfarande en stor symbol för vårt land. nog om kungen och över till kronprinsessan. var glada för henne och daniels skull nu när dom äntligen får förlova sig. för dom inte det inte bara att förlova sig när dom vill, utan deras förlovning måste bli godkänd av statsminister och kungahuset... jag är iaf glad för deras skull och ser fram emot ett svenskt kungabröllop!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0