Peace&Love

Jag var nyss inne på Peace&Loves hemsida och kikade vilka artister som kommer i år och hittills så är det faktiskt ett jävligt bra spelprogram! of course my horse ska jag dit, finns ingen tvekan i det, hade verkligen skitkul förra året, och det ska bli ännu bättre i år. man träffar jättemånga störtsköna människor på festival, stämningen är på topp dygnet runt och baksmällan kommer inte förrän man kommer hem så det är skitbra. man dricker ju i princip hela dagarna/kvällarna/nätterna så man hinner aldrig bli bakfull. innan jag åkte till P&L så hörde jag både massa positivt och negativt med festivalen, men jag kan lova er dyrt och hederligt att ni inte kommer att bli besvikna om ni åker!




Nu ska jag slänga mig i sängen och kika lite tv. Pusspusspusspuss, åh vad jag är pussugen, för längesen jag pussades känns det som.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0