Sportintresserad.

Det kanske inte är många som tror det här om mig, men jag är faktiskt ganska sportintresserad. och därför tycker jag att det här programmet Mästarnas Mästare på 1:an är skoj att kolla på. så nu ska jag kolla på det eftersom jag missade det igår. och nåt jag också tycker är jävligt skoj att kolla på är skidskytte och sånt, nu när det är högsäsong för sånt, haha. men det roligaste att kolla på är hockey! och sen självklart alla olika tävlingar i OS och såntdär, så jag brukar roa mig med att kolla på sport. det var det inte många som visste om mig va? nu vet ni nå nytt iaf.


PUSS!


Kommentarer
Postat av: mamma

jo jag visste det eftersom dina föräldrar struntar i allt när det är sport på tv

2009-02-05 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0