Tefatsåkning!

Nu är jag hemkommen från kvällens aktiviteter. jag och mina vänner har åkt tefat i ca två timmar och vi hade skitskoj! vi hade tävlingar, om vem som kunde åka över stora hoppet, vem som flög högst och grejer. det känns skitbra i hela kroppen att vara ute i friska luften och leka i snön, har man ordentligt med kläder på sig så är det riktigt skönt. jag kommer nog aldrig sluta vara barnslig och leka i snön, jag tycker fortfarande att sånt är jättekul.

jag har haft en riktigt bra dag idag faktiskt. jag var ju hemma hos Anna och barnen och umgicks litegrann, det var riktigt trevligt <3. sen åkte jag, mamma, pappa och lillebror till smedjebacken och kollade lite på nisses. hittade dock inte ett skit, jo en tårtspade, haha. men vi hade skitroligt därinne, gick runt och töntade oss som bara vi kan. så det var faktiskt mysigt och kul även fast jag inte hittade nåt.

nu ska jag försöka varva ner lite och försöka somna, ska upp till jobbet imorn bitti. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

haha du kan vara en ägg ;)

2009-02-09 @ 23:55:29
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0