this is how you remind me

Ibland känns det som om jag har så mycket jag vill skriva här, men vissa saker passar sig inte här. och delvis beror det på att jag faktiskt inte har någon aning om vilka det är som läser min blogg. mina läsare har ökar en del nu på den senaste tiden, och jag tycker att ni ska stiga fram och berätta vilka ni är? om ni också bloggar, så jag kan gå in och läsa era?

just nu har jag bajsigt ont i min rygg! jag tror att jag hade sönder den lite idag på jobbet. som jag sa till en vän nyss: jag tror att jag leker att jag är superman när jag lyfter mina gubbar&tanter. haha, jag tror faktiskt det ligger en del sanning i den saken.

Nej, nu saknar jag kyrkbrink och familjen Kyrkbrink, så jag bjuder på ett kort på mig&Kaj när vi spelade Europafotbollen.
åh, vad jag saknar mitt långa hår!!!!!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

det är väl klart att du ska skriva saker fast det inte passar in. det är ju en form av dagbok, fast många kan läsa den. <3

2009-02-06 @ 10:05:29
Postat av: robyn

jaaa, såg halv igår :D ska se resten ikv tänkte vi :D 27 feb är det sagt för sexparty :D åuss <3

2009-02-06 @ 11:09:44
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Marina

hörru britta slit inte ut dig på jobbet det är ingen som tackar dig för de...hähähäh pösss

2009-02-06 @ 12:27:29
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0