<3

Jag vill börja med att säga TACK till alla människor som finns runt omkring mig. för det är det jag har tänkt mycket på idag, hur tacksam jag är för att alla finns. det borde jag iof tänka varje dag, men det gör man tyvärr inte alltid. men det finns så mycket småsaker som man faktiskt borde känna mer tacksamhet för. jag är enormt glad att jag har de vänner och den släkten jag har, för hur skulle jag annars kunna vara den jag är idag och hur skulle jag kunnat riva de murar som stått ivägen för mig? det senaste året, har jag haft många gråa stunder, då det hänt ett och annat. jag har vart ledsen, nere, ältat och grävt mig neråt. jag var inte migsjälv vissa stunder, och det har jag inte märkt förrän nu. för jag är faktiskt inte den personen som gräver ner mig och är ledsen. jag är ju faktiskt en väldig glad och positiv tjej. och i alla medgångar och motgångar så har jag alltid mina vänner och familjen som står där med öppna famnar för mig. jag vet att det har varit många som tyckt att det har varit lite jobbigt att höra mig älta och vara ledsen, men ni har ändå funnits där. så det var det var det jag ville säga med det här inlägget, ett enormt TACK för att ni finns! jag hoppas att ni vet vilka ni är <3


PUSS!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är så lycklig för att du finns hos oss. Men ibland undrar jag om du år en utomjording, med dina tokerier och fullständiga knäppa ideér. Men jag älskar dig så mycket.

2009-02-20 @ 13:19:44
Postat av: millan

finns alltid för dig gumman! även fast jag är långt bort <3

2009-02-20 @ 20:13:07
URL: http://royaltreatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0