våra bästa år

Kom nyss hem frånjobbet, och nu ligger jag i sängen och har det bra. blev utringd imorse, och den som jag är så ställer jag upp för det mesta, även då det är riktigt drygt att kliva direkt ur sängen och sticka till jobbet. men fyfan vilket trökväder det är! jag hade ju tänkt gå ner en sväng på stan, men det får vänta. jag måste ju ner nån gång, måste till bolaget och köpa mig en dunk vin, så jag har, haha vad illa det där lät. menmen. nu ska jag kika på våra bästa år, och vila mig lite.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: CAMILLA

En liten blogg fråga :D



Vad tycker du om Rihannas stil? bättre nu eller förut?

2009-02-06 @ 14:57:53
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: Moster Ia

Ja tycker du ska gå ner och köpa en dunk vin imorgon på stan. Det kan du behöva....Du är sååå duktig som jobbar och står i. Nu är det nära till nya egna lyan va????Gud vad kul puss puss

2009-02-06 @ 22:24:55
Postat av: Anna

Hej din gamla get. Jag tycker du kan presentera min blogg på ett inlägg så jag får fler är 17 personer som läser min och igengäld kan jag sätta ut din blogg med en bild på årets snygging alltså du inte jag. Ha ha ha vad rolig jag är. Nä kämpa på med jobbet så hörs vi puss puss

2009-02-07 @ 17:49:49
URL: http://tulumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0