What to do

Hejhej!
idag är jag på bra humör och vädret är helt underbart. jag ska göra mig klar strax sen ska jag ta en promenad till Lina och hålla henne sällskap när hon målar. sen håller jag tummarna på att mor min vill följa med ner på stan och köpa tapeter och färg till min lägenhet. jag har inte bestämt vilken färg/tapet jag ska ha i vardagsrummet/sovrummet än, nån som har förslag? i köket ska jag iaf ha en skitsnygg mörkbeige coolig fondtapet, sen ska jag måla resten i limegrönt! yes, typiskt mig, men det är verkligen min favoritfärg. hallen vet jag inte heller riktigt vad jag ska göra men det blir nån ganska diskret ljus färg iaf. sen ska jag bestämma vad jag ska hitta på med badrummet.

Ha en underbar dag, för det ska jag ha <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

eftersom du frågar måste jag tycka något! jag tycker du ska ha någon mörk färg. brunt eller grått :)

2009-02-02 @ 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0