fridilation

ledig dag idag, vilket kan vara väldigt skönt ibland. så idag har jag sovit ut, varit ner i västanfors och matat ankorna med samuel&lina. sen ringde pierre, så då blidde det en bowlingmatch. och jag var verkligen dålig idag, inge kuligt alls. efter det åkte jag hem och åt lite sen satt jag mig med min stickning. haha. ja, ni läste rätt, jag har börjat sticka, fråga mig inte varför, men det är bra sysselsättning om man har jävligt tråkigt. tanken är att jag ska sticka en halsduk, vi får väl se om den blir snygg nog för att användas i framtiden.

nu funtar jag på vad fan som händer ikväll, jag borde kanske ta mig ut på en riktig långpromenad, men det är så jävla kallt ute... pusshejhejhej!

Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
Vad jag bryr mig om nu
är dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig
Vad jag bryr mig om är att se dig gråta
för jag har gråtit
och du ringde aldrig
Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde nyss
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaka till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0