Grattis Lina!

Jag kan börja med ett stort GRATTIS till Lina som fyller 21 år idag <3


Eftersom lina fyller år idag, så firade vi henne igår. Vi käkade lite, sjöng Lips och hade skitskoj som vanligt. Men sen drog hon vidare, så jag, Lillemor, Camilla och Lisette bestämde oss för att sticka hem till Lille för att käka makaroner och falukorv. sen blidde det Dickens för hela slanten. jag var nog den enda som var pepp, sen fick jag igång dom andra, och vi dansade hela kvällen till Dj Sumpen, haha. jag hade verkligen skitsköj och kvällen slutade med "efterfest". Jag hade bestämt för att sova hos Lille och varje gång så slutar det med att jag försöker bjuda hem alla till henne för efterfest. men det slutar aldrig så. det brukar sluta med att vi ligger i soffan, lyssnar på musik och somnar. yeeey. sen går folket hem jag har bjudit hem dit, haha. samma sak hände igår...

Naj, om man ska försöka sova sig lite. HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0