Nybliven 20åring.

förlåt alla att jag inte har skrivit, men jag har inte haft någon lust överhuvudtaget. men sen sist har det hunnit hänt ganska mycket, jag fyllde 20 i måndags, och i lördags var det fest för mig&Tanya i storstaden.

vi var hemma hos Wigge, startade upp bandet Sven-Axels på Guitar Hero world tour. sen spelade vi massa spel och hade svinkul. vi drog oss in till stan och under resan dit hände märkliga grejer, ojojoj. haha. slutligen kom vi fram till stället vi skulle gå på, vakten släpper in alla utom mig!!! enligt honom var jag för full. visst, jag hade väl druckit en del, men inte sååååå mycket. efter många om och men, kom en annan vakt och jag flörtade lite, och jag fick gå in. aja, kvällen var otroligt rolig, och jag saknar verkligen att leka med kyrkbrinkarna.

sen blidde det måndag 19 januari, och jag fyllde 20! fick bra presententer och åt väldigt god smörgåstårta. ja, jag hade det bra på min födelsedag. och den ska fortsätta firas med dunder&brak på lördag, det blir fina grejer det.

ska börja göra mig iordning nu, ska till jobbet, tjohej!

Kommentarer
Postat av: mamma

tur att jag vet vad som hände denna gång<3

2009-01-22 @ 16:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0