=)

HOHO! nu är jag tillbaka igen. sitter i soffan och kollar på grannfejden tillsammans med ett glas vitt. mmmm. kom hem från lisette för en liten stund sen, vi mös och hade det bra.

och igår var jag på hamnkrogen, sen vidare till green man, riktigt trevlig kväll! jag tycker verkligen om att sitta på där på hamnkrogen, med trubadur, människor i alla åldrar och en harmonisk stämning.

idag har jag som sagt  vart ledig, vilket verkligen var behövligt. sov ut, var hemma hos farmor&farfar, sen degat tillsammans med bröderna. sånt som man behöver ibland. nu väntar jobb hela helgen, sen en välförtjänt vecka semester i italien. längtar jättemycket just nu. hoppashoppas tiden går fort ihelgen.

HEJPA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill bara skriva att Jag älskar dig min kära Frida, du betyder jättemycket för mig och jag kommar alltid finnas där för dig så länge du behöver. Puss din moster!!!

2009-08-09 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0