dog typ litegrann

jag tror jag dog litegrann när jag såg grey's anatomyavsnittet ikväll. det sista för säsongen dessutom. och ja, tårarna strömmade ner för kinderna. och ja, det är fortfarande världens bästa serie. avsnitten var sjuuuuuuktligt bra ikväll. tur att jag hade tjejerna vid min sida, annars vet jag inte om jag hade klarat av det.

min dag har varit bra idag, hur har er dag varit? min började iaf med att jag gick upp rätt tidigt och mös för mig själv. sen fick jag sms av fia, så då traskade jag ner på stan med henne och Saga, och lina var med en sväng också. det blev lite fika på vallonen. sen var fia så gullig att hon bjöd på lunch. jag spenderade några timmar ihop med fia&saga, för att sedan gå hem och städa hela lägenheten, så nu är den så fin så fin. undrar om jag har slagit i huvet ellernå, men jag tycker det är skitkul att städa och dona i min lägenhet. och detta tyckte jag inte alls om att göra när jag bodde hos mor&far..

nu: spela lite taipei, snusa lite. senare: läsa, sova,drömma söta drömmar. PUSS!

Kommentarer
Postat av: cina

undrar om ja me slår i huvet ibland då.Städning är ju lajbans.Puss min lilla systerdotter.

2009-06-16 @ 07:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0