montag

ja, nu var väl det fan på tiden att jag sätter mig och skriver blogg tycker jag! jag är rätt rejält trött just nu kan jag säga. bemanningen ringde imorse och fråga om jag ville jobba. ofcourse. men det var längesen det var så här stressigt, det gick verkligen i ett ett tag där, och jag trodde att jag skulle dö typ. sen när klockan äntligen blev 13.30 och jag skulle sluta. då märker jag att jag har tappat en nyckel till en tant. så då började paniken krypa fram. jag trodde att jag hade glömt nyckeln hos den tanten, och hon bor ju självklart högst upp och längst bort... men icke, där var den inte. men efter några om och men hittade jag den hos en annan tant. tur för mig, annars hade jag nog fått massa smisk. när jag äntligen bytt om, så väntade fia&saga utanför på mig. så vi traskade hem till dom och spenderade min eftermiddag där. väldigt trevligt. nu sitter jag i soffan och slappar, ska ta mig i kragen och laga lite hamburgesallad. haha, japp jag hittar på lite egna sallader ibland, gött!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha stöördo!

2009-06-09 @ 18:57:56
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0