shopping

nu är hemkommen från avesta. det var en trevlig tripp. och jag hittade ett linne, en bolero och mascara, så jag är nöjd! nu är jag hemma hos mami, hon ska bjuda på pannkaka, smaskensfillibajs.

igår så var min lillebror jätteledsen och arg, för att hans xbox hade gått sönder, och tillverkarna ville inte laga felet. stackarn hade precis köpt det nya Guitar Hero Metallica. så då agerade jag världens bästa storasyster och lånade ut pengar så han kunde köpa ett nytt xbox. är jag inte typ världens snällaste storasyster så säg? så efter maten ska jag och pluppen lira massa guitar hero. ah men jag gillar't!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Love you <3

2009-06-04 @ 17:36:12
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0