ujkm

jävla piss&skitmidsommar. jag sitter ensam i min lägenhet, alkoholen är slut och jag har sjukt tråkigt.

jag har haft trevligt fram till för en stund. jag och millan käkade rosendahlspasta, snackade bajs och njöt av varandras sällskap. sen kom lillemor och vi sjöng till massa gamla låtar och hade det bra. sen drog dom på fest och jag gick hem till mig igen. bajs. visst, jag ska jobba imorn, så jag hade inte väntat mig så speciellt mycket av kvällen, men iaf lite mer än det här. jag får väl försöka somna ellernå. pusspuss! hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är du och jag ikväll frippe <3 Fast jag har ju iofs min älskling hos mig men nog fan är man nykter och ska upp och jobba imorgon :@ Vi får tänka på varandra :P

2009-06-19 @ 22:42:02
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0