livrädd att fastna här

ännu en dag har rusat förbi. jag blir faktiskt riktigt panikslagen när jag tänker på hur fort tiden går. när ska jag hinna bli nåt, när tiden bara rinner iväg? vadfan tänk om jag aldrig kommer in på juristlinjen? nej, då ska jag gå och hitta på nåt annat jag vill syssla med resten av livet... och på riktigt jag tror faktiskt att jag aldrig kommer att komma in. och jag är livrädd för att jag ska sitta här i min underbara lägenhet om 10 år, och inte kommit någon vart. äh, man ska väl inte oroa sig så jävla mycket, men ibland är det svårt att undvika.

ja, idag har jag som sagt jobbat, och tyvärr har jag inte hunnit göra så mycket mer. snart tänkte hoppa i säng och fortsätta läsa min bok: Tusen bitar. den är jättebra, så den kan jag rekommendera. PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, visst är boken bra. Puss på dig

2009-06-10 @ 08:18:14
Postat av: Tanya

ibland tänker jag på dig och saknar <3

2009-06-12 @ 22:06:38
URL: http://lifeoftanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0